.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار جدید گیلان با آیت‌الله امینیان
دیدار  استاندار جدید گیلان با آیت‌الله امینیان

فارس: امام جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: اتحاد مسئولان رمز آبادانی کشور و گیلان است.

آیت‌الله مختار امینیان صبح امروز در دیدار محمدعلی نجفی استاندار جدید گیلان در بیت خود، با تبریک مسئولیت جدید نجفی اظهار کرد: تمام مسئولین و مردم باید دست در دست هم بگذارند تا در راه عمران و آبادانی کشور و گیلان گام‌های بلندی بردارند.

استاندار جدید گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های هاشم‌نیا استاندار پیشین گیلان گفت: هاشم‌نیا از برادران خوب است.

محمدعلی نجفی افزود: با توجه به توقعاتی که مردم از دولت دارد و نگاه دولت به اندیشه‌های خاص است امیدواریم بتوانیم آرمان‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در زمینه اقتصادی تحقق ببخشیم.

وی، با اشاره به شهرستان مذهبی آستانه‌اشرفیه، ادامه داد: ما در این شهرستان شاگردی و معلمی کرده‌ایم و پیوسته مورد لطف مردمان این دیار بوده‌ایم و اکنون این مسئولیت به عهده ما واگذار شده و امیدواریم بتوانیم در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید برای گیلان گام برداریم.

به گزارش فارس، استاندار گیلان با حضور در آستان مبارک  حضرت سلطان سیدجلاالدین اشرف از نزدیک با برنامه‌های عمرانی و طرح توسعه حرم آشنا شد.

در این دیدار کوتاه محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر و رئیس هیئت امنای حرم در باره اتمام پروژه حسینیه اعظم و تأمین منابع مالی آن، توسعه طرح حرم، راه‌اندازی موزه و دغدغه‌های مردم این شهرستان در راه‌اندازی فاز دوم حرم و توسعه صحن مطالبی ارائه کردند.

محمدعلی نجفی اهل آستانه‌اشرفیه است و روز گذشته با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار گیلان معرفی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.